tirsdag den 14. juli 2009

Omvæltning og gratis hund.

Så skal der flyttes, findes nyt hjem til Daisy og omstruktureres et liv igen. Det trætter mig men samtidigt ved jeg at det er sidste chance. Jeg ved at det er nu eller ikke og at når man låner penge af sin mor, ikke er fordi der er andre veje uden om. Det er det dummeste jeg har gjort, for nu kan hun simpelthen nyde at overøse mig med tyk brun moralsk sovs.

Nå jeg er faktisk glad alligevel. Vi flytter i 4 værelsers på 97m2 med altan på 2x4,5 meter! Simba vil nyde det... alene. Det er nemlig kun ham som må bo der. Jeg har pt. to potentielle interesserede i Daisy. Et pensioneret par i Holbæk med stor lejlighed og naturområde, men med kat! Den anden ved jeg ikke meget om, men han lød prof og semi interesseret. Nu ville han snakke med konen. Det er 14 dage vi har, så skal hun viddere, så mine krav er ikke så store, michaels er faktisk større.

Nå jeg vil arbejde færdig så jeg kan skynde mig hjem til min mor... hun står sikkert allerede og koger godt og grundigt på den tykke moralske sovs. Øv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar