tirsdag den 8. juni 2010

iMac og andet ballade

Sad lige og tænkte at en ny computer ville være rar at have... og nå ja, jeg har jo allerede bestilt en! Der må være noget nær 4-5 uger til den kommer, og kan slet ikke vente. Sjovt jeg er så betaget af gear.

Så er der kæmpe eksamen i næste uge. Det er 4 gang eller noget, jeg skal være med til lægemiddelkonsulenteksamen på Scandic hotel. Det er så fedt at være med til, og sjovt at se andre lide. Savner ikke eksamensangsten.

Elsker min mobil, men savner stadig den opdatering fra HTC. Det kan da ikke være rigtigt at de ikke opdaterer deres Hero, eftersom den var den første store mobil med Android. Den første som også havde deres eget Sense på. Jeg har set på den amerikanske hjemmeside at der er en opdatering til Hero der, sjovt at ingen medier i danmark taler om den, skulle man lige skrive til dem?

Nå jeg er rent faktisk på job, så må hellere komme til frokost. Hvis du forstår sådan én.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar