søndag den 26. september 2010

Min første faste læser!!!

Og i hans ære vil jeg her komme med nogle af de tanker som jeg for længst skulle have smidt på. Tak til ham for at skubbe mig igang igen.

Der er sket alverdens ting. Jeg er blevet single sådan rigtigt, og er altså nu alene i verden. Eller det er jeg så åbenbart ikke alligevel, folk har vist sig rigtigt meget interesseret i at ses med mig, snakke med mig og lave noget med mig. Det er noget af det som gør et så stort brud til at komme over. Nå men her er nogle af de tanker jeg har gået lidt rundt med. Jeg vil bruge dem i lidt private skriverier, men nu er de altså derude, hjælp mig med at tænke dem igennem.

"Et komma er en lille snegl der står på tå og ser sig tilbage."

"Har det mindre betydning når en klovn græder?"

"Hvor ondt kan det i virkeligheden gøre, når man rimer hjerte på smerte?"

"Hvad blev der af synæstesi?"

"Der findes ingen byrde så stor som at bære to fyldte indkøbsposer"

"Jeg har ikke tal på de gange jeg har stået og grædt ned i en opvask..."

2 kommentarer:

  1. Op med humøret bølle, det er vel aldrig sjovt at blive single?

    ''To forget one's purpose is the commonest form of stupidity.''

    SvarSlet
  2. Ja det er jo egentligt lidt en vist stemning. Lover at jeg næste gang skriver noget mere positivt. Troede egentligt selv jeg var gladere... skriverier afslører mig selv for mig selv.

    SvarSlet