lørdag den 20. november 2010

Nu som model!

Tja onsdag mødte jeg op som moralsk støtte for en ven som skulle have taget modelbilleder, men da vi dukker op, hiver de satanner mig med ind til photoshoot. Så der sidder Jan med makeup og lipgloss og vigtigst af alt, helt fantastisk velordnet hår... sjældent syn. Nå men eftersom jeg jo ikke har gået hele dagen og planlagt det, har jeg heller ikke nogle nerver, så kaster mig ud i skidtet.

http://www.modelhouseproduction.dk/model/3000059/

Spændende var det, skægget skal så meget trimmes eller væk, giv et prej folkens.

Til slut skulle der laves en lille film hvor jeg præsenterede mig selv, med henblik på at blive den næste Harry dukke i en eller anden fantastisk reklamefilm. Alt det her tog godt 2 timer, var sjovt at prøve og ganske gratis. Det er sjovt at se hvad andre kan få ud af en, når nu man selv er en doven en, som ikke gider gøre noget ud af sig selv.

Jan-the-model.

1 kommentar: