torsdag den 30. december 2010

Findes jeg?

Nogle gange har man den der følelse af at man ikke helt er rigtig. Kender du den? Det er ikke den der Tron Matrix agtige falske virkelighed jeg mener, men mere den der, gør jeg det godt nok her hvor jeg er, eller er jeg i virkeligheden ikke nok for og i mig selv?

Tiden mellem jul og nytår får altid tankerne til at gå helt amok. Det er sådan en død periode, som selvom man tager på job den forkerte dag, er svær at få til at rigtig fungere.

Superbest herhjemme lukker og bliver langsomt mere og mere tømt, og ved du hvad? Det gør jeg også. Det er et fint billede på hvordan jeg ser mig selv her mod slutningen af 2010. Der er sket tralalala meget, det kan man grine, tude og råbe op om, det er mere det at der er noget som er sket. Er det sket fordi jeg har været virkelig mig, eller fordi jeg i virkeligheden ikke er mig?

Godt nytår i tvivlere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar