søndag den 24. maj 2009

Hurra...

En blog simpelthen.

Her kan jeg måske smide mine tanker hen, og så glemme dem.

Jeg hedder Jan, er midt i et rodet liv, og ved at det hele nok skal gå. Der er mange ting som slet ikke fungerer, men der er ved gud også mange ting som jeg ikke værdsætter nok. Jeg er i en dum økonomisk situation men har 3 jobs så mon ikke det hele nok skal gå. Min kæreste er uden for job, og fandeme om han kan komme ind på markedet igen. Det er svært for nogle og en selvfølge for andre.

Jeg elsker at være drenget. Spille playstation, computer og bare nørde istedet for at tage opvasken. Det sagt, kan jeg være det største prinsesse. Ting skal til tider og i rette situationer, være perfekte. Der må gerne være rart jo.

Men når der er rodet, er der rodet i mit hoved. Her er stedet som skal være min lille aftager af mine tanker. Jeg har digte, små historier, holdninger og drømme. Hvis du gider læse det, er det på eget ansvar og en stor ære for mig. Men som alt her i verden, tror jeg ikke på tvang. Hvis man ikke gider, så lad være.

Men hvis du gider, så velkommen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar